FACEBOOK STATUSEN.

Luka Dobrijevic- en storebror, som jag älskar med hela mitt♥
Hanan Al-Fakhoury-känner inte, men snäll
Moa Fällman- min bebis, älskar dig!
Linnea Kiyomi Boström-en tjej som går i min skola,söött!
Jasmin Aghazamani-en tjej som är söt och snäll!
Felicia Mk Melander- söt. känner inte så bra
Sophie Raymond-söt snäll,går i min skola
Sandra Mitic-en tjej som är underbar!
Sandra Burzan-min storasyster, jag älskar dig ♥
Julia Holgersson-en tjej som fick i min skola, snäll!
Linnéa Holm. en modell, som jga har träffat några gånger!
Ines B Abla-en söt tjej..puss
Kristian Matic-en elev, som är underbart snäll, ibland jobbig!!!!!
Crystel Bella Bittar-en sööööt tjej, måste ses!
Isabella Wilhelmsson Zsski-känner inte, men verkar vara snäll!
Maja Edlund-en tjej, som jag måste träffa snart, puss
Jenny Finaste Kåvehed-träffat bågra gånger,känner inte bra snääälll
Maral Mathers Agassi-snäll tjej
Nahal Mathers Agassi-syster till hon där uppe,söt
Amanda Välimaa-känner inte br amen verkar vara snäll
Aleksander Vujovic- BARNDOMSVÄN
Josephine Ahlinder-UNDERBART BRA FOTOGRAF,SÖTIS
Linnea Wallin-MIN BEBIS,ÄLSKAR DIG♥
Tess Otterlund-MIN BÄSTAVÄN, JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING, PUSS♥
ååh, herre min skapare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0