Tinas julkök


Hejsan alla sötnosar.
Nu tittar jag på Tinas julkök, den där biff welinton den såg god ut mamma brukar göra det fast inte sådär..
aja slut snackat om det idag var ju jag i junibacken, vi gick på två olika julmarnader och vi köpte lite saker och sen fick jag två linnen från hollister.. vi var i gallerian som sagt!
Men i alla fall imorgon ska vi städa hela huset och sånt så att det är rent hemma till julafton om någon kommer oväntat,eller danko och patricia kommer för vi ska dricka lite glögg och stoli ska duscha vi ska bada honom, det är deras hund som är en rusian toy terrier! :D
Han ser ut såhär:


Min underbara Stolichnaya, jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0