Hej å ho

Hej å ho alla läsare!
Jag har spelat in ett videoinlägg som kommer om 10 minuter ungefär.
Min kamera funkar inte så bra men det funkar ungefär ska be pappa fixa den så snart snabbt så möjligt.
Jag har varit i sandham i Onsdag med klassen helt underbart där borta bara att det regnade lite .. men senare blev det sol vi hade tur med vädret som sussane sa haha. min lärare.
Iaf idag har min dag varit super har varit hemma sen gick jag ut och solade ganska så skönt imorgon blir det student motagning ska bli super roligt yee! :D haha men då kommer man träffa hela släkten och sånt . min kusin har motagning sen kl 5 ska vi hem till honom och fira ni vet :P :* jaja videoinlägget kommer snart puss ! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0