jag hade tävling..

Hej bloggen jag hade tävling därför kunde jag inte blogg uppdateringen kommer vara mycket dålig den här veckan jag har repetioner hela veckan tills torsdag då det är föreställning. :D
Jag lovar att blogga på fredagen eller imrrn då kommer jag säkert blogga då fyller min lilla syster år :D grattis i förskott men jag bloggar mer ikväll sista avsnittet av solsidan är ikväll och sen klockan 21:00 är det wallander :) gillas :*
Nu håller jag på att ladda ner filmer som jag ska kolla på senare mycket roligt har laddat ner, the grudge och andra skräckfilmer hahahha :D
Igår var jag hemma hos luka från 18:00 till 14:00 vi kollade på when the stranger calls skit jag bajsade på mig jag satt imellan luka och stefan haha :D
igår hade jag ju tävling då kom jag 2:a det är kata bukalen mycket stor tävling jag tävlade från 11:00 till 12:00 typ skit roligt det är bara kata nästa tävling är den 9 april då är det kata och kumite kumite är när man sloss skit roligt :) ni måste ju prova någon gång eller ? rekommenderar denna sport .. KARATE  aja ska kolla på film nu och äta choklad och sen så bloggar jag mer ikväll innan eller efter solsidan eller båda hejdå :*
kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0