shoo, länge sen?

-förlåt..
Har inte kunnat blogga haft mycket läxor och hinner inte blogga.. men ska försöka och ibland inte orkat liksom!
Men nu är jag här och ska berätta vad jag sa göra den här helgen!

FREDAG; igår skulle jag titta på min brorsas match men det blev ingen de hade ingen dommare.. hahah random!
men ialla fall sen så åkte vi till serbiska föreningen ...och där var vi till 11 och sen åkte vi hem..

LÖRDAG; i dag så tvättade jag kläder och sen så kom min bror,hans lilla hund och tjej! mycket roligt.. haha små barn de körde wii ! men faaan de är sååå duktiga nu har de klarat spelet! om du undrar vad spelet heter fråga på !!
och nu ska vi gå och handla godis och snacks till ikväll och sen kanske jag går till en kompis eller något

SÖNDAG; Imorgon blir det karate kl 13:00 och sen blir det coooosmonovaaaaa! weee" rooooligt med min bror , hans tjej och min lilla syster!!!

men i alla fall nu ska jag titta på tv och dricka apelsin juice! (: ha det bääääst såå länge!
kyss



Kommentarer
Postat av: marija

viki,man kan vinna sminkborstar och ett läppstift på www.hiilen.blogg.se ,jätte gullig design btw ;)

2011-09-23 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0