tjenare

hej bloggen har inte kunnat blogga har haft fult upp men nu kommer min vecka :)
FREDAG; så efter skolan åkte vi hem till Naomi jag och Elloise när vi hade kommit hem så åt vi middag och sen efter gick vi ut och pratade, köpte lite saker och sånt ...
efter så var det idol och då tittade vi på det och sen var det kristall priset (stavning)
Men ialla fall sen ..

LÖRDAG; Så vaknade vi kl 10:00 och åt frukost plattade håret och sååånt sen kom min pappa och hämtade mig och vi gick och handlade mat efteråt och då köpte jag en latte och bulle (tack älskade pappa )
Men i alla fal vi köpte också en fin tunika visar den sen


SÖNDAG; Så vaknade jag fick frukost på sängen, mums .. och då var det te , apelsin juice , runda mackor och flingor!!! älskar liveeeet! :)
I alla fall snart är det karate dags och sen kl halv 3 ska jag hem och äta och sen blir det fotbolls match , min brorsa spelar fotboll i skytteholm så vi ska dit och kolla på honom kl 18:00 (:
Jaja bloggar efteråt ska fixa lite saker.. kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0