HAHA?

Unni Lindholm om God morgon, å god jul (serbisk jul):
Alltså man såg att du hade tagit bilden av weheartit och när har du varit blond? Jag kommer anmäla dig hårt om du inte tar bort weheartit bilden.

Svar: Jag vill att du länkar till den där bilden på weheart it.. okej?
Jag har bevis att det där är min bild, min tröja och min kompis och det där är löshår, madam
Säg aldrig något innan du inte vet, jag kan anmäla dig för jag har bilder på mig när jag har samma tröja fast inte lös hår, det är min kompis löshår..
Bilden du tror är från weheart it..

Jag och min kompis, med exakt samma kofta, tröja och leggins.. konstigt att man har samma ? eller hur.. sluta kommentera dumma idiotiska kommentarer, som du bara ljuger, för du skämmer bara ut dig själv,därför ska man aldrig tror på sånna här.. JAG HAR SÖKT UPP DITT IP NUMMER OCH JAG VET VART DU BOR, SÅ JAG KAN OCKSÅ ANMÄLA DIG, SOM JAG ITNE TÄNKER GÖRA ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0