fest, tonight im gonna f*ck you.

hej, jag började dagen med en dusch alltid lika skönt. sen så åt jag frukost macka och sen youhurt med mûsli
mums..
Idag är det fest eller ikväll hehe ^^ gud det ska bli så roligt visar outfiten innan jag ska tagga, möta upp kompisar sen ska jag åka iväg :D mys mys ...
iaf idag ska jag mest vara hemma igår möte jag upp en kompis inte sätts på 1 år shit ganska långt men i alla fall den börjar 8 och man måste börja fixa sig 7 typ platta håret, sminket och kläder.. ganska mycket för en tjej men kille bara kläder och håret.. haha smink nej? :)
-uppdateringen har varit bra tycker jag eller vad tycker ni ? kommentera puss! :*
kommer med ett till inlägg :* ^^

Kommentarer
Postat av: sarah

SKÖN RUBRIK, SÖT TJEJ :D

2011-03-05 @ 18:31:43
URL: http://sarahtjulander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0