Min dag, igår!

Min dag igår var super bra slutade skolan klockan 14:40 sen var jag med lite kompisar sen lite senare åkte jag hem till min storasyster och lagade mat med henne file med potatis och lite grönsaker med soya på..mums
I alla fall medans hon sov tittade jag på en prinsessas dagbok, jätte bra film och så skypade jag med min bästa vän.jag älskar dig mest.
I alla fall sen klockan 9 skulle vi till klub och fira serbisk nyår, först var det inga av mina kompisar men sen kom alla dit och jag ba yey! :)
I alla fall vi dansade till kanske klockan var typ 1 :)
och sen så klockan 1:30 gick jag o la mig, jag var ganska trött men aja! :)
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar dig mer än något annat på denna jord!!!

2012-01-15 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0