Viktoria!

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - Tungan

2. vara seriös eller oseriös?- oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? -röd 

4. Brinna upp eller drunkna? - vet inte, haha?

 

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - JAPP

2. har du skolkat? - Aldrig!

3. varmt eller kallt? - varmt
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - fanta
6. är du nyttig av dig? - Ja


OM MIG
1. vad heter du? -Viktoria

2. syskon? - 4, tomka danko vesko teodora
3. Vart bor du? - Sverige
4. Hur många barn vill du ha? Vad vet jag?
5. Vill du gifta dig? -JA
6. Favorit tid på dagen? - Efter skolan, eller jag vet inte HAHA
7. Humör just nu? - Glaaaaaaaad!
8. Sugen på just nu? - Chocklad, inte lööördag

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Japp!
2. Sjungit? - JA, dygnet runt!
3. Blivit kramad? -Ja

4. Känt dig fånig? -JA
5. Saknat någon? - JA
6. Dansat? - JA
7. klippt håret? -Nej
8. Gråtit? -Nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? -Nej, vad är det för fråga? haha
2. Har du en hund? -Nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - Beror på..
4. Tror du på spöken? -Nepp
5. Är du mörkrädd? - Nej
6. Vad vill du ha just nu? -Min ääälskling!

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Nä

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Lååånga
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? -Jag vet inte får se! tar ett steg i taget.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? -Jaaaaa
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Nej
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? -Jaaaaaaaaaaaa!

7. Har du varit på en blind-date? - Nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Japp
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej*
10. Somnat gråtande pga kärleken? -Nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - Nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - JA!


KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - Ja

2. Är du ofta med dina vänner? - Ja, så mycket jag hinner

3. Vad brukar ni hitta på? - ALLLT, DET ÄR KAOOOS

4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? -ja?
5. Vem vet mest om dig? - Stefan Jelena naomi och Tess

 

OM DIG
1. Hur lång är du? -165
2. Är du nöjd med ditt rum? - Ja
3. Villken är din riktiga hårfärg? - Brun?
7. Har du någon sjukdom? - anorexia,
9. Gillar du skolan? - Ja
10. Hur svarar du i telefonen? - HALLÅÅÅ


1. vad åt du senast? -Mat
2. Drack du senast? - vatten

3. Har du på fötterna? - mjukis tofflor.
4. Lyssnar du på just nu - Min lillasyster som skriker
5. Gillar du mest hos dig själv? - MIN MAGEEEEE!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

anorexia?!

2012-03-10 @ 17:13:54
Postat av: mari

har du anorexia?

2012-04-13 @ 21:27:35
Postat av: Anonym

Hallå anorexia? Hoppas att du skojar!

2012-04-16 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0