nu är jag tillbaka igen, känns skönt! :)

dagens hemma outfit:
ett linne från hollister
mjukis från hollister

I alla fall idag har jag varit i skolan..det var jättevarmt, herregud!
och jag gick ner till fotbollsplanen lirade lite boll och solade med bästavännen bästa!
and.. idag så har jag pluggat och gjort lite läxor ska dra ut lite nu och sola och spela lite fotboll, skit roligt spelar med min vän , han är skit söööt haha han är lite bättre än mig, haha inte konstigt han går på fotboll! :d
jaja men skit samma nu ska jag dricka vatten sen ut med bollen och smsa honom.. skit seg ibland herregud.
puss bloggar mer senare.. ha det bra mina söta små nallar, hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0