Hej,

Hej jag bloggade inte igår för jag var på min brorsas match och sen så träffade jag stefan luka och krsto.
Sen gick vi runt i centrum jag handlade lite kläder igen! HAHA! visar efter tränningen,
Men sen gick vi hem till mammas kompis och sen efter vi hade vart där så gick vi hem till Krstos föräldrar och hans lillebror, var där sen så gick vi hem tittade på film och sen kom pappa hem för att han hade vart och jobbat det var typ folk som hade fått sin lön och då körde han runt de för de gick och festade!
Haaha, men det var lördagen det.
Nu kom söndagen... vi startar dagen med en karate tränning och sen ska jag pappa och tea gå och handla mat och mamma jobbar till 9 så då efter det så ska vi åka hem fixa det och sen äta lasange!!!! MAMMAS BÄÄÄSTA!
nu kommer en lite bild! kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0