hejhej!

Idag har jag varit i annexet hela dagen från 9 till 18 sen kom pappa och hämtade mig och nu läser jag min bok sitter med te och macka, mys! ;)
Imorgon är det JULSHOW.. alla är välkomna gå in på ticnet och sök på kulturama julshow.. och sen kommer det upp boka på, det kommer att vara skit grymt! imorgon ska vi repa från 1 och sen ska vi äta middag där och sen så kl 18 så är det första showen och kl 20:15 är det andra showen och då kommer min familj och sen åker vi hem och sen ONSDAG: ledig måste lämna tillbaka böcker!
TORSDAG: vanlig dag, med fika på spanskan
FREDAG: vanlig skoldag, fika med svenskan
JAJA DET VAR ALLT HA DET BRA, PUSS HÖRS IMORGON DÅ BLIR DET SÄKERT MOBILBLOGG
PUSS♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0