huvudsta badet.

Hejsan bloggen kom precis hem från huvudsta badet,eller kom kl 18:20 typ det stänger 18:00.
Träffade Mathias och Tannaz, suleika och massor med andra kompisar vi hade det skit roligt där borta !
Mys! :D
I alla fall när man kom hem väntade res väskan på mig den var hungrig skojar -.-'
Torr humor kerstin har idag :( jaja Tannaz och jag drev om kerstin alltså i vittra blev jag kallade det eller jag gillade och säga det kunde säga det roligt kanske visar på video :) sajk*
Men aja ni får ha det bäst så hörs vi efter sommarlovet, kommer hem om 2 månader kanske bloggar i Serbien.
Det kommer bli dålig uppdatering :( SRY . men ni får hålla ut baby det är bara 8 veckor ( 2 månader )
KYSS!
Bjuder! :)

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

sv, åh tack så mkt! :D

jag har animeriat bilder i photoshop :)

kramen

2011-06-28 @ 23:02:33
URL: http://gallop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0