Jag har bara ..

jag har bara tillfälling header tills jag fixar en ny och finare kanske efter att jag har varit på semester.. får se :D
Men iaf idag ska jag till hagalundsparken och sen till kompisar och grilla eller innan jag ska till hagalundsparken ska jag till solna och handla lite kläder handlade lite kläder igår på MQ det var rea så jag och mamma taggade dit och hittade mkt kläder och det köpte vi jag köpte ett linne sen tre tröja ett till linne leggings en shorta sen ett pra byxor och lite mer kanske visar på bloggen men annars så bloggar jag hemma hos mina kompisar eller när jag kommer hem kram!

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-06-11 @ 12:12:01
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0