fredag o lördag


Arkivbild
I fredags så var jag i skolan efter det så kom jag hem åt mellis och sen började jag städa för att min morbror skulle komma så att det skulle ju vara fint och sånt.
Sen kom de typ 11 så efter att de hade kommit så gick jag och la mig sen så sen i lördag vaknade jag och sen åt jag frukost typ 10 och sen klockan 12 åkte jag och min stora syster till råstasjön och åkte skridskor, jättemysigt mycket folk också. ÄLSKA
I alla fall sen blev klockan 14:30 så gick vi till min lilla systers tennis det låg så nära efter det så åkte vi och åt wook. mums red blazing. ÄLSKAAA
Sen nu har de åkt till stan och titta runt lite där nu ska jag gå och mysa med mamma och lillasyster.puss

Kommentarer
Postat av: Zozo

kolla in min har bloppis just nu kolla om du hittar nåt fint :)

2012-02-17 @ 15:43:00
URL: http://nittiossjuan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0