Tess, min bästa vän!

(Sätt på låten och läs)

Tess
Första dagen jag kom till kulturama så brydde vi inte ens om varandra jag fastnade direkt på sanja och Naomi sen efter 2 år fattade jag att jag skulle få en bästa vän som aldrig skulle svika mig och det blev du Tess!
Du är perfekt det finns ingen bättre bästavän som du, du kommer aldrig att svikas.
Varje dag när jag har vaknat har jag tänkt " nu ska jag träffa min bästavän"
Du fattar ej vad du betyder för mig, vi har aldrig bråkat och det är jag glad över, bästavänner ska aldrig bråka.
Du är mitt allt.mitt liv. min lillasyster.min bästavän!
Varje dag gör du min dag om jag är ledsen kommer du och tröstar och du gör min dag bättre och gör mig gladare, nu snart kommer sommarlovet, jag kommer inte klara av att vara en dag utan dig.
Du är min dag,utan dig inget jag. du ♥ mig.
Du nu har vi varit utan varandra i 4 dagar. jag klara ej av det.
En vecka till och mer, ska jag klara av.
Lämnar du mig kommer jag inte kunna skratta igen, le med mina läppar,
du gör min dag bästavän.
Jag bryr mig inte om vad andra säger om dig eller vårvänskap det viktigaste är att jag och du trivs och att vi har den där tråden mellan oss, ingen ska någonsin kunna klippa tråden mellan oss. den är stark nu och vi har många minnen tillsammmans. vi skrattar alltid tilsammans, gråter tillsammans,ler tillsammans.VI KLARAR ALLT TILLSAMMANS. VI MOT VÄRDEN.BÄSTAVÄN. ♥





Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar dig!:)<333333

2012-02-25 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0