God morgon, å god jul (serbisk jul)


God morgon, å god jul alla serber! Idag är det serbisk jul och som traddition så kommer det en "polaznik"
Vet ej vad det heter på svenska men i alla fall, och det var Stefan Vasic, asså han kastade på hela mig och på in säng, nej nu är det fullt av vete, ÅÅH jag kommer döda honom, i alla fall så åt vi lite och drack lite drycka för klockan 2 kommer alla gäster,så då ska jag sminka mig och klä på mig och sånt, så att jag är fin.. NI VET! :)
Aja nu lyssnar jag på musik och fixar lite saker och städar mitt rum, lite sådär :D
Ha det bäst,LOVE

Kommentarer
Postat av: Unni Lindholm

Alltså man såg att du hade tagit bilden av weheartit och när har du varit blond? Jag kommer anmäla dig hårt om du inte tar bort weheartit bilden.

2012-01-07 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0