Hejsan, det var länge sen!

Lilla gulliga Greta sa till mig BLOGGAA" Jag ba men jag hinner inte, och det ska jag nu göra så att jag hinner blogga 2 inlägg varje dag? låter det bra? HAHHA
Men i alla fall idag började jag 08:40 ganska skönt en måndag? va?
I alla fall så började jag med teater sen hade vi no och sen hade vi köööör, roligt!
I alla fall slutade 16:20 med dans, och sen åkte jag med pappa och handlade mat och sen så nu är jag hemma dagens outfit i skolan var
Jeans- gaudi (märke)
tröja- denny rose (märke)
Och sen hemma så hade jag
tröja: abercrombie and fitch
mjukisar: hollister (nya)

och sen sockor: hollister (nya)
Ska blogga ett god natt inlägg! puss på er mina bloggläsare, statistiken är uppe i 70 fast jag inte har bloggat, BRAVOOO!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0