Svar på frågorna

Isabella:1.Vilken skola går du i?<3
2.Vilken är din favorit färg?<3
Svar 1 :Kulturama sundbyberg
svar 2 :blå och grön

Lovisa:Vem pussades du med sist?<3
Svar:hm.. ja säger inte sånt på bloggen tyvärr

amanda:varför heter din blogg fotografvicki.blogg.se
Svar: den frågan har jag fått tidigare och det är därför jag fotade förut riktigt mycket och sen så har jag inte orkat byta namn igen så därför :)

abc: vilket är ditt favorit plagg?<3
Det är en tröja från london som du redan har sett.Tesss :*
Atmosfer heter affären och den fick jag från min brorsas tjej Nina en underbart gullig och snäll tjej!

Malin:kan du spela in en video där du visar hur du sminkar dig och med vilket smink,
skulle vara roligt, puss<3

Svar: jag tror redan jag har lagt upp det men det kan jag göra :)
Kram

Louise:Jag älskar din blogg den är så bra, fortsätt blogga och en sak vem är din BÄSTAVÄN?<3

Svar: Tess Otterlund, min bästabästabästa vän :)

Gustav: Har du kille? eller är du på g med någon isf vem?<3

Svar: Nej jag har inte kille, men är på g med en kille och han heter sebastian :P
Hoppas du fick svar! puss bebiiiis

Hilda:Vem är din bästa vän eller din närmsta vän<3

Svar: min bästa vän är Tess Otterlund och närmsta har jag linnea.b, Andrea,Greta,linnea.s och Stefan och Jelena och så klart bella och cristelle!
Det är mina närmsta vänner!

Linnéa:Din blogg är super bra fortsätt blogga och jag älskar dig så att du vet!<3

Svar:Tack så mycket! Ja, älskar dig med!♥

Bellish och crillish: Din blogg är bara BÄSTA VI ÄLSKAR DIG OCH VI KOMMER ALLTID VARA MED DIG ÄVEN OM VI BRÅKAR , BEBIS VOJLIM TE :*

Svar:Ni är bara sjuka,älskar er också puss bebisar!♥

Det var hela frågestunden, gud vad duktiga ni var, godkände ej kommentarena för jag skulle ha koll hur många som kommenterat, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0