En kommentaaaaar!

Patrik: går du på någon dans? din gööööt dödar, har du kille man kanske kan haffa eller, DAAAMN DINA BILDER DÖÖÖÖDAR! <3333333333333
Lollo: Hej söööta du, har du varit utomlands någon gång..
Kram fin blogg sötnos.

Emma: Har du en en kille? Vad heter han i sånna fall? :)

Privata kommentarer!

Lucia: Har du fått din mens har du kommit in i puberteten? har du fått en finne på dina bilder ser det inte ut som du har en ända fking finne..själv har man 1200004009583 förlåt det kanske är lite personliga frågor men THIHI!!" Har du killeeee? när blev ni tsm i sånt fall!

Svar till Lucia :Jag har inte fått min mens än, ja har heller inte kommit in i puberteten.. Jag har inte fått en ända finne!
HAHAH det var lite personliga frågor men det gör inte, HAHA!
Ja, jag har en kille vi blev tillsammans 9 februari så om tre dagar har det gått 1 månad!
Haha nästa gång fråga lite andra saker inte sånna här frågor

Svar till Emma:Ja jag har en kille och han heter..... Sebastian!

Svar till Lollo: Tack! glad jag blir! Ja.. Serbien, Bosnien, montenegro, norge, danmark, finland, tyskland det var alla tror jag det var inte så många men snart åker jag ju till THAILAND och sen kanske turkiet och sen spanien!

Svar: HAHA, ja jag går på ballet och sen ska börja på dancehall och sen lite street!
HAHA men tack dåååå, JAG HAR KILLE, UPPTAGEN!
Tack, men jag är inte otrogen mot en såååå fin kille som min pojkvän. HAN ÄR MITT LIV, MIN ÄLSKLING ♥
Hahaha killlaaaar, ni dööödar alla (vissa) Men min bäääbis är snyggast! 


Det var alla frågor det kommer lite varje dag, ska försöka svara på alla så snabbt som möjligt!
Jag har nu 110 besökare... mitt rekord är 155 besökare!
UNDERBARA LÄÄÄSARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0