Kommentarer!

Issabella:Hej söta du, jag gillar din blogg, hur går det för dig och din kille?
Svar:jo, det går bra sötis, det har gått 3 månader 9 januari blev vi tillsammans, så 3 månader exakt förra fredagen!


Gustav:Jag tycker du ska upptadera mer för jag tycker din blogg är bra, och jag vet det är inte ofta killar kommenterar men jag tycker de borde göra det mer faktiskt!
Bra blogg förresten!

Svar: HAHA söta du! tack ja, jag tycker att killar ska kommentera mer och läsa mer bloggar, om det är bögigt varför är det då, förklara snälla då? liksom vem som helst kan läsa en blogg nu förtiden kan tjejer göra allting och inte killar, mobbat! :d

Melissa: Jag tycker din blogg är super bra och vilket fint ansikte du har! och hela du är perfekt!
tur för den kille som får dig:) ( och jag är inte lebb)
Svar: hahhahahhahah tack! ja, det finns ju redan en som har mig så ja... tack du med!

Issabella: mitt hjärta mitt allt,du betyder enormt mycker för mig, bebis jag älskar dig bästis! <333333333333333333333
sEBASTIAN HAR EN PRINSESSA I SINA HÄNDER OCH TAR HAN INTE HJAND OM HENNE SLÅÅÅR JAG HONOM JÄVLIGT HÅRT!!!!!!!! PUSSY!

Svar: tack bebiiiis! älskar dig med, ahhahahahhaha älskling chilla lite, ja han ska ta hand om mig, han lovade det. gör det du, puuuuuzzyyy  love to you babe! min lilla ponny gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0