naturligt hår!

Ja, såhär ser mitt hår ut naturligt! Efter ett bad!
Det är inte så fint, som det ser ut på bilden, det är mycket fulare i verkligeheten!
Ja,det är kaos!
Jaja idag har jag varit på karateträningen och tränat, nästa vecka är det tävling, kan inte katan perfekt!
Men sen var jag på serbisk folkdans, herre min skapare, vad tråkigt det var! Men men alltid roligt att prova!
I alla fall nu tog jag en dusch och sen så sitter jag och läser en bok och äter jordgubbar! mums..
Ja, det var typ det jag ville säga, jag har inte så mycket läxor denna vecka. så kanske hinner blogga lite då och då men vi får se vad som händer!

DESTO MER KOMMENTARER = BÄTTRE UPPDATERING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0