fotboll... karate... gymmet! wooow

Jag har pluggat mycket och varit ute sent och varit med kompisar och såånt så har inte kunnat blogga men jag lovar att jag ska förbättra mig. hehe.. i alla fall idag har jag varit i skolan skit tråkigt men jaja naomi och daniella taggade hem och jag var fking själv i skolan, bra jätte bra! -.- tack tjejer skoja haha! :)
Men i alla fall dagens slutade med lite gym underbart kommer ha vääärsta träningsvärken men det är det värt om man vill bli fin får man lida pin, herregud! :)
Jaja, ni tycker säkert jag är skit tråkig, men det får ni tycka.. kommer sen svara på några kommentarer.
Sen så kommer jag äta middag med mamma pappa och lillasyster sen blir det en bok och vindruvor! :)
kanske ska ut och lira lite boll med kompis.. får se bloggar mer senare eller kanske imorgon. det är tisdag imorgon slutar tidigt och då kanske jag kommer gå till gymmet igen och sen fotboll och sen ska jag äta middag och sen bliiir det karate.. :)
Hoppas ni har en fortsatt trevlig måndag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0